piątek, 6 kwietnia 2012

Ich liebe dich, Catrice!


Co to jest?

To jest lakier do paznokci firmy Catrice, któremu oderwała się zakrętka od pędzelka i starł napis. Zawartość jest jednak ok. Lakier nie należy do najtrwalszych, ale nie odpryskuje po dwóch umyciach rąk - czyli standard. Trzy cienkie warstwy kryją przyzwoicie. TU zobaczycie naocznie jak warstwowo się to prezentuje - autorka ma przepiękne dłonie, a także oznacza znaczkiem Cruelty Free bezpieczne firmy.

Kiedyś, w czasach gdy wyglądałam jak nagrobek o zmierzchu, używałam głównie czarnych kolorów. Jak widzicie przeszłam niezłą metamorfozę, skoro kupiłam biały lakier do paznokci, haha :D

Do jego zakupu zachęciło mnie zdjęcie aktorki, której nie cierpię (jestem kinemafobem, w mojej ocenie plasuje się dość nisko, biedne dziewczę), ale która ma niewątpliwie fajnego stylistę, czyli Scarlett Johansson:


6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie dojrzałam do bieli na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny tag książkowy u Ciebie obczaiłam i skoro zapraszasz wszelkiej maści blogerki i nikogo konkretnego to chyba skorzystam, gdy dopadnie mnie niemoc pisarska :)

      Usuń
  2. Prezentuje się ciekawie;)

    POZDRAWIAM, VOGUE-BEAUTY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze zastanawiałam się, czemu nie mogę się do niej przekonać (do aktorki) bo niby każdy chwali, a ja w żadnym filmie nie byłam nią zachwycona ;)
    co do bieli też mnie coś ostatnio nęci. sama wyglądam jak nagrobek dosyć często ;p stąd mogłoby ciekawie kontrastować, a na pewno nie zaszkodzić, gdyż moje niemowlęce palce i paznokcie są bardziej komiczne niż przerażające w ciemnych lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ma wary rozchylone co nadaje jej nieco debilny wyraz twarzy... Bała nawet nawet w filmie "Kochanice króla" i chętnie obejrzałam "Między słowami", ale tylko dlatego, że Japonia w tle i Bill Murray jest postacią pierwszoplanową :) Poza tym to cieniutko.

      Usuń
  4. Nie przepadam na Scarlett, ale biały lakier jak najbardziej mnie nęci.. Ale kurczę, mam teraz tak rozdwojone pazurki, że nie pomaluje ich aż do wakacji..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...