niedziela, 8 kwietnia 2012

Czytam - nie ma mnie dla nikogo ^^

Tag, który mnie zainteresował i nikt mnie do niego nie zapraszał, ale spodobał mi się bardzo, ponieważ nie dotyczy kosmetyków No a ponieważ czytam jak szalona . . .

W tle niech Wam leci podkład muzyczny z bloga Śliwkowe Trzewiki:


O jakiej porze dnia czytasz najchętniej? Wieczorem, przed snem lub wczesnym rankiem - o tych porach jest najciszej Sąsiedzi wulgaryzują wtedy z mniejszym natężeniem

Gdzie czytasz? Zawsze na moim łóżku

W jakiej pozycji najchętniej czytasz? Prawie zawsze na leżąco - na plecach lub brzuchu Nigdy nie czytam podczas jazdy autobusem - nie wiem jak innym udaje się wtedy skupić? Musze mieć ciszę, której poszukuję nie tylko do czytania

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej? Najchętniej klasyków: Szejkspir, Austen, Dickens, szkolne lektury typu "Lalka" Prusa Ostatnio przerzuciłam się na jeszcze żyjących autorów.

Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś? Ze smutkiem stwierdzam, że nie dostaję książek :(
Kupiłam "Norwegian Wood" Murakamiego w twardej oprawie, miętkiej nie toleruję
Poluję na "Raj utracony" Miltona

Co czytałaś ostatnio? "Instytut" Żulczyka Nie podobało mi się Główna bohaterka to odpychająca ćpająca cały czas krzycząca antypatyczna i pijana zdzira Sam pomysł na zamknięcie ludzi wydał mi się oklepany Chcę jeszcze przeczytać "Zrób mi jakąś krzywdę" tego samego gostka zanim spiszę go na straty

Co czytasz obecnie? "Tak ukochana" Mazzucco oraz dziennik Anais Nin (ekstra jest!!!) Wczoraj skończyłam "Morderstwo w Orient Ekspressie" Christie (leci na AleKino!, chciałam sobie przypomnieć po seansie) Często czytam 3 książki naraz

Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Zakładki Mam dwie ulubione, jakoś automatycznie po nie sięgam Jedna jest czarno czerwona, ze wstążką i hasłami, żeby badać się na obecność hiv'a, druga to bilet z wystawy impresjonistów w Krakowie z 2001

E-book czy audiobook? Nie znam takich powieści

Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa? Pamiętam, że na wakacjach jeździłam na wieś i jedna z kuzynek miała tam kolekcję powieści Montgomery z "Anią z Zielonego Wzgórza" na czele Na tyle mnie wciągnęła, że w 8 klasie farbowałam się na rudo ^^
Świetny był "Ten obcy" Jurgielewiczowej Już nie za bardzo pamiętam szczegółów, muszę sobie odświeżyć
W podstawówce zrobiła na mnie wrażenie "Kłamczucha" Musierowicz Jest to najlepsza z cyklu jej powieści o rodzinie Borejków Aniela jest najsoczystrzą postacią serii Rozwaliła mnie scena, gdy przebiera się za Franię Wyrobek i idzie się zatrudnić jako sprzątaczka do mieszkania Pawełka :D

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej? Midori z "Norwegian Wood" Murakamiego: młoda osoba z ciekawymi poglądami i wspomnieniami, które opowiada głównemu bohaterowi np oszczędza na garnek do zupy i z tego powodu nie kupuje sobie nowego biustonosza Strasznie mnie ten fragment rozbawił
Lubię Elizabeth Bennet z "Dumy i uprzedzenia" Austen - inteligentna, wesoła i odważna (wal się Collins!).
Fajną laską jest Zeta z powieści "Sto butelek na ścianie" Porteli - głupiutka w opinii otoczenia, jurna, szczera, dobra, mądra życiowo Ciekawie opowiada swoje życie

Taguję Porcelanowy Blog oraz Mad Tea Party

3 komentarze:

  1. Uwielbiam tą scenę z Kłamczuchy, kiedy Aniela udaje że nie potrafi dobrze umyć wanny. Ach, co za intrygantka z niej była. A Pawełek trochę mnie irytował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam czytać! Ten post przypomniał mi, że muszę oddać zaległe książki do biblioteki zanim mnie stamtąd w końcu wygnają na dobre :D

    p.s. czy tylko ja mam problemy z blogspotem? albo konto mi znika albo widzę Service denied 504 czy cuś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Wzięłam udział, podałam linka do Ciebie i otagowałam kolejne osoby!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...