wtorek, 20 marca 2012

Dzień bez mięsa

Tak, to dziś nie jemy mięsa! Od 1985 roku dzień ma za zadanie popularyzowanie wegetarianizmu. Nawet jeśli zbyt późno się o tym dowiedzieliście to nie wylewajcie łez - mięsa możecie nie zjeść jutro. I pojutrze :)


O rany jakie to zdjęcie jest okropne! Muszę się usprawiedliwić, że nie mam sił do cykania fotek, a już na pewno nie kupię aparatu, żeby obrazki miały jakąś jakość. Dawno temu uczęszczałam do liceum plastycznego i przez rok miałam lekcje fotografii. Prowadziła je okropna baba. Zajęcia polegały na tym, że czytałyśmy sobie (chodziłam do klasy z samymi dziewczynami) biografie słynnych fotografików . . . Niczego się nie nauczyłam! To liceum zabiło połowę artystki we mnie. Druga połowa śpi w najlepsze. Czasem się obudzi i pomaluje paznokcie ;)

Tak więc jedyny aparat jakim robię zdjęcia to ten, który mam w komórce. Ale lepsze takie zdjęcia niż ściąganie gotowców z netu :P

Na kiepskiej jakoś obrazku uchwyciłam korektor na niedoskonałości firmy E.L.F. (Eyes Lips Face). Nie polubiłam go - jest szeroki i trudno go ładować bezpośrednio na skórę pod oczami. Najpierw trzeba paluchem nabrać i potem korektorować cienie. Szybko zbiera się w zmarszczkach. Ale dużo go jest - starczy na rok. I nie jest taki zły - zakrywa niedoskonałości w przyzwoity sposób.

A skoro już o liceum plastycznym wspomniałam to zerknijcie sobie na Nie zła sztuka blog. Od razu odeśle Was do etykiety zwierzęta, konkretnie poczytać sobie możecie o braciach mniejszych w sztuce, m.in. o kontrowersyjnej "Piramidzie zwierząt" Kozyry czy o pewnym "artyście", który przywiązał psa do ściany i go zagłodził na śmierć, ale także o ratowaniu zwierząt z powodzi.

Enjoy (the silence)

2 komentarze:

  1. też się nie polubiłam z tym korektorem Elfa, ale warto zainwestować w Elfowe pędzle - są naprawdę świetne :) swoją drogą, rozświetacz za to (bardzo podobny do tego) nie jest najgorszy, bardzo przypomina mi testowany high beam benefita (którego mam nieprzyjemność mieć próbkę)

    a na niejedzenie mięsa zawsze jest dobra pora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, nareszcie mogę zostawiać komentarze..z jakiegoś powodu moje konto chwilowo zanikło czy cuś XD
    strasznie wielgachny ten elf, ja polecam zwykłego Flos-Leka :) ale nie pod oczy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...