wtorek, 7 lutego 2012

Nauczyciel

TEN film mnie rozwalił! XD



xoxo

4 komentarze:

  1. aale słit wilczek:) swoja droga jest podobny do mojej kotki:D też jest taka urocza:D
    Moglabys mi powiedziec gdzie widzialas "Henry. One man's way" bo czaje sie na ten film juz dosyc troche. Jest tylko do pobrania czy mozna go zobaczyc gdzies online?
    Pozdr i jak bedziesz miala troche czasu to zajrzyj do nas na plotkowy:P
    Emilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Heja! Henry na jutubje jest, ale bez napisów polskich (dam ten link pod postem o recenzji tego filmu):

    http://www.youtube.com/watch?v=0Kip4XVDYlE

    Nie wchodzę na plotkowy, ponieważ ... ja ogólnie mało na kompie siedzę. Nie lubię, a po 3 miesięcznej abstynencji holenderskiej w ogóle niechętnie zasiadam przed monitorem. Ciumole jak przedszkole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki wielkie:*
    mam nadzieje, ze kiedys zawitasz do nas. Ale rozumiem niechec, internet strasznie duzo czasu pochlania:)
    Buziaki
    E

    OdpowiedzUsuń
  4. Kfak - zablokowali film, kurkafon... Ale jeśli pogrzebiecie na yt to znajdziecie go tylko pod innym użytkownikiem. Wilczuś jest cuuute!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...