poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Ring

Ladies and Gentlemen!!!


W górnym narożniku reprezentujący firmę Ziaja peeling do ciała Sopot SPA! Drobniutkie są drobinki i sędzia używa ich do twarzy, dekoltu i dłoni, do ciała natomiast preferuje produkty, które pomagają w eksterminacji cellulitu i trą ciało niemalże do krwi, a nie lekko łaskoczą skórę - tu nazwa jest więc trochę myląca. Zapach alg, morza, przewietrzonego pokoju. Lekką przewagę nad przeciwnikiem osiągnął dzięki łatwej dostępności - do kupienia w każdej polskiej drogerii. Ocena 5/5 (nie ma się do czego przyczepić... no może zakrętka trochę ciulowa).

W dolnym narożniku peeling na bazie brązowego cukru trzcinowego Lavea! Cukier jest genialny - jeśli myjąc twarz niechcący wyciapiemy sobie usta wystarczy go zlizać - jest pyszny! Peeling przypomina cukier do którego wlało się płynnego miodu. Świetnie nawilża! Balsam można odstawić, gdyż po użyciu tego peelingu staje się zbędny. Produkt niestety trudno dostępny, widziany jedynie na stronie internetowej firmy Lavea, co nie zmienia faktu, że warto w niego zainwestować. Ocena 5/5


3 komentarze:

  1. kocham Twojego bloga!! szkoda, ze jeszcze tak malo ludzi jest "uswiadomionych"...

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować tym tematem. stopniowo ograniczam mięso (oj ciężko po tych wszystkich latach bycia mięsożercą -.-, jestem na etapie bycia jaroszką- nie wiem czy to się odmienia(?)), na zakupy popylam z listą firm nietestujących oraz testujących i robię jeszcze parę innych rzeczy może już nie tak bardzo związanych z bezmyślnym maltretowaniem zwierząt, ale na pewno powiązanych z tym. generalnie I want be GREEN!
    a główną myślą jaką miałam przekazać jest: TAKIE BLOGI SĄ (z góry przepraszam za kolokwializm) CHOLERNIE POTRZEBNE! CHWAŁA CI ZA TO!
    koniec wywodu strumienia mojej podświadomości ;3 amen. kropka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Dziewczyny, ciumole jak przedszkole

    Bloga założyłam, bo nie było podobnego (Linusiaczek oczywiście trochę dłużej ode mnie prowadzi swojego, innymi słowy jest pionierką). O samej ekologii też niewiele znalazłam. Na wegetarianizm też się przerzucam, a eko świrem jestem najdłużej - czasem będzie post o tem:)

    Pooozdrooo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...