poniedziałek, 4 lipca 2011

Kawaii Hell Kitty!

Dzisiaj bez foty ponieważ nie posiadam nic firmy Hello Kitty (nie przepadam za mordką bej bestii). Jeśli Ty też nie jesteś fanem może zaintryguje Cię ta ono strona <przenieś>

O stronie dowiedziałam się z książki, którą Wam gorąco polecam. Chodzi o "Zakupologię" Martina Lindstroma.


Jest to lektura o tym co wpływa na nasze decyzje podejmowane w sklepie. Dowiecie się dlaczego najbardziej racjonalnie myślące osoby ulegają przesądom, co to jest reklama podprogowa, dlaczego kit kat jest tak bardzo popularny w Japonii, gdzie na rynku nie utrzymuje się 9,7 na 10 nowo wprowadzonych towarów i jaki udział w tym wszystkim ma mózg.

Książka jest naszpikowana ciekawostkami. Autor jest przede wszystkim inteligenty, a to mnie podnieca. Polecam. Wciągnie Was. Zakupy i reakcje na oglądane reklamy już nie będą takie jak dawniej :)

2 komentarze:

  1. chciałam sobie kupić tą książkę, bo zdecydowanie jestem zakupoholiczką, jednak pieniądze na nią przeznaczone wydałam na bluzkę..

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)
    Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..! Bardzo mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pralinko! U mnie dylemat: książka czy bluzka nigdy się nie pojawia. Zawsze wybiorę książkę:) Zachęcam do lektury, pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...