piątek, 22 lipca 2011

Copa America Nails


Z okazji zbliżającego się finału i chwili natchnienia wysmarowałam wzorek^^ Uwielbiam oglądać piłkę nożną. Można się odmóżdżyć i trochę poekscytować. Raz na jakiś czas staję się kibicem z piwskiem w ręku, ale bez szalika, na szczęście. Myślę, że około roku 2050 moje wspomnienia będą wyglądać mniej więcej tak:
- Wnusiu, to było w 1998 roku, gdy Francja zdobyła Mistrzostwo Świata!

Ostrzegam, że do wykonania tego wzorka należy mieć dyplom paryskiej lub krakowskiej Akademii Sztuk Przepięknych, dwa lata doświadczenia jako nauczyciel plastyk plus własna wystawa w nowojorskiej galerii. Żartuję. Ładnie spiłowane paznokcie, dwa paski do frencza i kilka kolorowych lakierów wystarczy.


Tak wyglądały paznokcie zanim dodałam kolejne warstwy tworzące flagi. Siostra skwitowała, że mam na dłoniach sygnalizację świetlną, gdyż zużyłam przypadkowo te właśnie 3 kolory - wzorek polecany na egzamin z prawa jazdy;) 


Jestem tak bardzo ekologiczna: jeśli lakier Wam zgęstniał to nie wyrzucajcie go - bezbarwny lub jakiś blady róż świetnie będzie udawał klej. Kolorowymi  można wymalować szpetne pudełko lub kieliszek - 10 ml wystarczy do pomalowania kielonka do szampana.



Piłkarski dowcip obrazujący sympatię fanów dróżyn Real Madryt i FC Barcelona. Strasznie mnie bawi^^:
Nauczycielka pyta Jasia:
- Jasiu, gdzie pracuje Twój tata?
- Mój tata jest męską prostytutką i pracuje w barze dla pedałów, proszę Pani.
- Ależ Jasiu, przecież Twój tata jest piłkarzem Realu!
- Wiem, ale wstydziłem się przyznać...



Na zdjęciu: China Glaze Lemon Fizz, miniaturka lakieru IsaDora Summer Red 182, Avon Vintage Blue. Poza tym użyłam lakierów firm testujących, które wykańczam, a których z przyzwoitości tu nie wymienię.

Pozdrawiam Urugwaj,

Żulek Sorbet \(^o^)/

4 komentarze:

  1. woow, fajnie Ci wyszły :) ładnamasz płytkę to pewnie dlatego:P :P

    a kawał do bani. Jestem za Realem:D

    Emilka

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wyszło, ale ja nie mam cierpliwości do wzorków;)
    braworka

    OdpowiedzUsuń
  3. E - możesz rozprzestrzeniać dowciapa z nazwą drużyny, którą bardziej lubisz^^
    braworka - też nie przepadam za wzorkami - narobię się jak kobyła w polu, a lakier za 2 dni i tak odpryskuje... Ale czasem moja dusza pseudo-artysty się odzywa i się nie mogę powstrzymać. Pozdroo Laski!

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...