niedziela, 26 czerwca 2011

Klub Dwóch Kotków





- No i przyszłam do niej o świcie i pacam ją łapką po twarzy, bo wiem, że to lubi, i mówię, żeby kupiła jakąś inną suchą karmę, bo ten Kitekat, co go jemy, to jakaś chemia niezdrowa i nie będę tego jadła.
- No. Sucha karma to podstawa. Mokrego żarcia mogę dostać w niewielkich ilościach, ale suchej powinno być zawsze dużo i dobrej jakości. Smakuje Ci Acana?
- Tak, aż mi się uszy trzęsą. Ciekawe gdzie Mama - Sorbet postawi spodek z wodą tym razem?
- Fajna jest ta zabawa w szukanego.
- Trzeba się jej odwdzięczyć. Ja już nie będę uciekać, gdy mnie będzie brała na ręce.
- A ja nie protestowałem wczoraj, gdy włożyła mi zimne stopy pod brzuszek, gdy leżeliśmy sobie wieczorem na łóżku.
- Nie jedz tak szybko, Grubasie!
- Nie jestem gruby tylko puszysty! Zagramy w "Patty-cake"?
- Jak te dwa tłuściochy na Youtube? Ok!

3 komentarze:

  1. a gdzie tę karmę nabyć można? Orientujesz się może Sorbeciku, czy jest coś dla kotków wrażliwych?? :* Ja i moja koleżanka byłyśmy ciężko zszokowane jak się dowiedziałyśmy, że nawet karmy dla zwierząt są testowane!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te karmy co je pod ręką mamy w sklepach (whiskas, kitekat, chappi - wszystkie testują) mają w sobie 4% produktu pochodzenia zwierzęcego - są to syfy jakie zostają w ubojni np oczy, kopyta. Reszta to upychacze. Dając zwierzakowi taką karmę to tak jakbyś się żywiła dwa razy dziennie hamburgerem - na dłuższą metę nie wyjdzie Ci to na zdrowie. Dobra karma musi mieć przynajmniej, jeśli mnie pamięć nie myli, 26% mięsa.
    Dla wrażliwego kociaka szukaj niebieskiej Acany:)

    A na zwierzakach testowane jest wszystko. Największy udział ma w tym wojsko - nowy sprzęt testuje się na żywych organizmach. Symulację wypadków samochodowych także przeprowadza się na małpach - ponieważ najbardziej przypominają ludzi. Sad but true.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaaaa Sorbecik, ale piękne kotkiiiiiii
    mrauuu
    E

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...