poniedziałek, 16 maja 2011

Sun is shining, Awards are given


Ave!

Dzisiejszy post dedykuję Linusiaczkowi, która znienacka nominowała mnie do Sunshine Award i która prowadzi bloga o tej samej tematyce co pisząca owego posta. Dziękuję!

Zasady:

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Wskazuję palcem (kursora) następujące blogi:

1. Gdzie jest moja szminka - nowy blog na którym znajdziecie kosmetyki nietestowane i naturalne. Graficznie - mucha nie siada :)
2. NIE! testowaniu - na zwierzętach oczywiście. Kosmetyki na studencką kieszeń.
3. Bez Chemii - eko alternatywa dla sklepowej chemii. Przepisy, kosmetyki, eko życie.
4. Piękność Dnia - kosmetyki. Wszystkie. Ale różnorodność jest taka, że i połowa kosmetyków jest cruelty-free.
5. Moje Wypieki - osobiście NIENAWIDZĘ piec/gotować ale moja siostra robi wyborowe ciasta z tego bloga. Proste, przejrzyste przepisy.
6. Jak dbać o długie włosy - włosy mam długie i jak najbardziej potrzebują pomocy tego bloga :)
7. bea-kreatywny kącik - inspirujący blog dla plastyków-chomików.
8. Fumy Turystyczne - czyli Polka w Japonii. Codzienne relacje z miesięcznego pobytu w Kraju Który Odwiedzę.
9. Chemia dla ludzi - dopiero przeze mnie odkryty, temat który mnie aktualnie bardzo interesuje.
10. Lili Natura - słodki i bardzo dziewczęcy blog o kosmetykach naturalnych.

Szczęśliwą czyni mnie niewiele rzeczy, nie sa to "drobiazgi dnia codziennego". Lubię obserwować ludzi, którzy grają na instrumencie muzycznym typu fortepian, skrzypce lub gitara. Szczęście mnie dosłownie rozwala, gdy rano wstanę i jestem wyspana (tak, bezsenność to choroba leczona farmaceutykami). Muszę przyznać, że czuję szczęście, gdy ktoś obcy się do mnie uśmiechnie (wczoraj mi się to zdarzyło!). Film. Naprawdę - dzisiaj wyszłam z kina z bardzo dobrego filmu i dosłownie byłam wniebowstąpiona :)

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratulacje :)
    Bardzo lubię Twojego bloga i zawsze z przyjemnością zaglądam.
    Dziękuję za za wyróżnienie dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:)

    Zrobilam tego taga tu:
    http://pieknoscdnia.blogspot.com/2011/03/tag-sunshine-award.html

    zapraszam
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...