niedziela, 22 maja 2011

DZIEŃ PRAW ZWIERZĄT


Jedni walczą o pokój na świecie, inni o prawa dla gejów i lesbijek. Ja na blogu namawiam do inwestowania w kosmetyki firm, które nie testują na zwierzętach. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że lekarstwa, zanim trafią do naszej apteczki muszą zostać na jakimś organizmie przetestowane, ale kosmetyki nie są warte dosłownej masakry jaka dzieje się w laboratoriach koncernów kosmetycznych.

Czy potrzebny jest kolejny, unoszący 120% włosy, szampon skoro od dawna wiadomo, że reklama to pic-na-wodę-fotomontaż (jak mawiał mój wykładowca) i takiego szamponu nie da się po prostu stworzyć? Kupujmy mądrze, ekologicznie i z głową. Życzę tego zarówno Wam, jak i sobie. Cmoki

Zdjęcie: maseczka polskiej firmy Ava Laboratorium.

2 komentarze:

  1. Popieram akcję. To co się dzieje zwierzętom jest straszne. Dlatego nie jem mięsa i jestem wegetarianką.
    Pozdrawiam i życzę miłej Niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że popieram, to jeszcze dodam: ViVa Ava ;) Muszę powiedzieć, że polskie labolatoria kosmetyczne (oczywiście mówię o tych nietestowanych) produkują naprawdę fajne, dobre jakościowo i przystępne cenowo kosmetyki. (Od kiedy przyleciałam do Polski namiętnie obwąchuję, sprawdzam i używam naszych polskich specjałów. I już szykują mi się nowe perełki!)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...