sobota, 23 kwietnia 2011

Dzień Książki


Z okazji Światowego Dnia Książki mól-Sorbet poleci dwie pozycje.

Ja jestem kociara i powieść Jestem Kotem Natsume Soseki przeczytałam z wieelkim zainteresowaniem. Głównym bohaterem i jednocześnie narratorem historii jest kot, który mieszka w domu japońskiej rodziny i to z jego perspektywy poznajemy życie ludzi. Dla miłośników Mruczków pozycja obowiązkowa.

Wodnikowe Wzgórze  Richard'a Adams'a jest historią o grupie królików, które zmuszone zostają opuścić swoje miejsce zamieszkania (nie pamiętam dokładnie, ale ingerencja ludzi i maszyn była czynnikiem, która zmusza je do ucieczki) i szukać nowego domu. Po drodze spotyka je oczywiście wiele przygód. Powieść napisana została dla dzieci i młodzieży, moim zdaniem nie jest to pozycja typu "poczytaj mi mamo na dobranoc"... Futrzaki mają swoje własne imiona, język, a nawet mitologię. Obie powieści zrobią na Was wrażenie ponieważ nie jest to coś do czego jesteście przyzwyczajeni. Zwierzaki walczą o przetrwanie i ... napisałabym coś więcej, ale jestem na Syberii i niedźwiedź mnie goni ;)

Pozdrawiam Cię, Eva Bu

Na zdjęciu: czekoladki Mieszko.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za miłe słowa pozostawione u mnie.

    Co do "domku dla lakierów do paznokci" to osobiście nie maluję paznokci, dlatego też trudno by mi było coś takiego wymyślić.

    Pozdrawiam serdecznie
    http://sbt2012.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...