czwartek, 3 marca 2011

Tani lakier jest dobry, bo jest dobry i tani :P



Być może niektórzy zainteresowani zauważyli, iż jest to blog dla wzrokowców. Mało tu piszę, bardziej skupiam się na tym, abyście na własne oczy zobaczyli konkretną markę i ją zapamiętali. Moim celem jest zwrócenie uwagi na to, abyście, Drodzy Czytelnicy, spośród zalewu chemii wybrali firmę cruelty-free.

Recenzjami, składem i szerszym opisem produktów zajmuje się moja wspaniała znajoma  zza Wielkiej Wody, która także prowadzi bloga, do którego adres znajdziecie obok --->

Obrazki: lakiery do paznokci Eveline i Golden Rose (te drugie oglądacie dzięki uprzejmości Sekiq)

3 komentarze:

  1. kupiłam lakier Golden Rose pierwszy i ostatni raz. Nie dało sie go zmyć zmywaczem, nie zszedł ani troszkę, nie zostawił na waciku odrobiny kolorowej smugi. Musiałam go zdrapać żeby się go pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam - to, że się nie zmywa to wina zmywacza. Polecam Nailty z Biedronki -nie testuje, robiony jest przez Pharma CF :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś napisać źródło informacji, że GR nie testuje? Szukałam informacji o tym i trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...